Sesja biznesowa – jak się przygotować?

SESJA WIZERUNKOWA – PO CO JĄ ROBIĆ?

Jeśli działasz w Internecie – to konieczność. Ludzie stykają się najpierw z OBRAZEM I TEKSTEM w social mediach i na stronie– zanim zetkną się z Twoją ofertą. Dlatego pierwsze wrażenie jest takie istotne i musisz ich przyciągnąć do siebie, zrobić efekt WOW! Jeśli zadbasz o swój wizerunek w Internecie, gwarantuje, że zadziała on jak magnes na wymarzonych Klientów TAKICH JAK TY.

Sama bardzo długo nie pokazywałam się na zdjęciach (poznaj moją historię ). Zawsze uważałam, że fotograf najlepiej wygląda po drugiej stronie aparatu, kiedy robi zdjęcia. Wszystko się zmieniło, kiedy usłyszałam od mojej Pary Młodej zdanie, które całkowicie zmieniło moje podejście do wizerunku – “Wybraliśmy Ciebie, bo jako jedyna z fotografów, których oferty dostaliśmy – miałaś swoje zdjęcia na Instagramie i to takie uśmiechnięte, że od razu wzbudziłaś nasze zaufanie i wiedzieliśmy, że to właśnie z Tobą chcemy pracować.”

( PS Sama często sprawdzam, co i KTO kryje się za ładnym logo na stronie. )

Dlatego napisałam dla Was ten poradnik, żeby uświadomić Wam wiele ważnych aspektów, z których tworzy się  profesjonalny wizerunek marki oraz udowodnię, dlaczego zdjęcia są jej niezbędnym elementem.

POKAŻ SIĘ ŚWIATU

Chcę, żebyście wiedzieli, że celem profesjonalnej sesji wizerunkowej, sesji biznesowej czy brandingowej – nie są tylko ładne zdjęcia. TO JEST CZĘŚĆ wizualnej STRATEGII BIZNESOWO-MARKETINGOWEJ. Moją misją jest sprawić, żebyście mogli dzięki moim fotografiom – wyróżnić się, pokazać z jak najlepszej strony i tworzyć spójny, autentyczny wizerunek w Internecie. Po co? Żeby móc trafiać do wymarzonych Klientów, rozwijać swoją niszę i BUDOWAĆ ZAUFANIE I RELACJE długoterminowe. Zdjęcia mogą naprawdę dużo przekazać w połączeniu ze słowami. Dlatego są tak ważne.

DLA KOGO JEST SESJA WIZERUNKOWA?

Dla każdego, kto jest i działa w Internecie .

JAK SIĘ UBRAC NA SESJE WIZERUNKOWĄ?

Ubrania oraz ich kolor – wiele mogą mówić o Tobie, Twojej osobowości i profesjonalizmie. Mają ogromny wpływ na pierwsze wrażenie jakie powstaje w głowie Twoich Klientów. Wiadomo, że w większości branż – idealnie sprawdzą się klasyczne zestawy ubrań, które są wręcz charakterystyczne dla profesjonalizmu – garnitur dla mężczyzn lub mała czarna – dla kobiet. Ale nie każdy z Was lubi i nosi taki oficjalny strój do pracy. Niektóre z profesji mogą pozwolić sobie na więcej luzu i swobody, dlatego zawsze pytam na konsultacjach JAKA JEST TWOJA MARKA? JAK LUDZIE MAJĄ CIĘ ODBIERAĆ? CO CHCESZ POKAZAĆ?

Jesteś freelancerem, lubisz luz i pracę w plenerze z laptopem ? Pracujesz na stanowisku na którym na co dzień obowiązuję konkretny dresscode? A może potrzebujesz zdjęć, z konkretnym kolorem przewodnim? POKAŻMY TO!

UBRANIA NA SESJE WIZERUNKOWĄ są sprawą bardzo indywidualną, dlatego powiedz mi, czego potrzebujesz, o jakich zdjęciach marzysz a ja przygotuje dla Ciebie listę stylizacji i pomogę Ci wyglądać i czuć się dobrze na zdjęciach. Żeby inni, patrząc na Ciebie – wyczuwali tą pozytywną energię i profesjonalizm.

AKCESORIA DO SESJI WIZERUNKOWEJ

Tutaj temat jest prostszy. Zawsze proszę o zabranie rekwizytów, które będą kojarzone z Twoją branżą oraz tym, czym się konkretnie zajmujesz. Te najbardziej przydatne i uniwersalne to laptop, notes, telefon. Opowiedz mi o swojej branży, a ja stworzę dla Ciebie listę produktów i dodatków, które będziesz mógł ze sobą zabrać na sesje i które nadadzą jej personalnego charakteru. Np. laptop, notes i telefon.

INSPRACJE NA SESJE WIZERUNKOWĄ

Jeśli nie masz pojęcia jaki charakter ma mieć Twoja sesja zdjęciowa i co ubrać? Chętnie pomogę Ci, doradzę i wspólnie pomyślimy nad inspiracjami oraz wizualną strategią. Nie martw się – zrobimy plan krok po kroku co i jak i kiedy! Zarówno kolorystycznie, stylizacyjnie i koncepcyjnie. Po wstępnych konsultacjach i rozmowie – stworzę dla Ciebie tablice inspiracji, żeby pokazać Ci jak może wyglądać taka sesja i jak ja Cię widzę!

A jeśli dokładnie wiesz, jakich zdjęć potrzebujesz– tym lepiej! Bo Twoja marka ma odzwierciedlać przede wszystkim Ciebie i Twoją osobowość. Pokaż mi swoje inspiracje, a ja na ich podstawie zrobię cały PLAN ZDJĘCIOWY!

ROBIE ZDJĘCIA TROCHĘ INACZEJ

Często słyszę od moich Klientów „Pati, ale ja nie chcę takich sztywnych i sztucznych zdjęć na białej ścianie z uśmiechem numer dwa”. TO DOSKONALE! Bo ja nie robię takich zdjęć, też ich nie lubię i uważam, że są nieautentyczne. Rodem ze stocka – których pewnie używa Twoja konkurencja J NIE CHCEMY TAKICH ZDJĘĆ! Nie ze mną te numery J Dbam o taką atmosferę i tak bardzo podczas rozmowy badam Twoje potrzeby – że razem jesteśmy w stanie stworzyć cos naturalnego i przyciągającego – innego niż to, co widziałeś do tej pory. Lubię zdjęcia bez patrzenia w obiektyw. Zdjęcia w ruchu. W miejskim klimacie. Bardziej spontaniczne i lifestylowe. Nieoczywiste. Budujące pozytywne emocje.

ILE KOSZTUJE SESJA WIZERUNKOWA?

Na mojej stronie podałam podstawowy cennik, który można dowolnie modyfikować pod swoje potrzeby, ponieważ z doświadczenia wiem, że każda firma, marka i osoba – jest inna, indywidualna i ma inne wymagania odnoście profesjonalnego wizerunku w sieci.

Inaczej wyceniana będzie kilkugodzinna praca z modelkami do katalogu produktów, a inaczej sesja biznesowa dla jednej osoby. W wielkim skrócie – cena zależy od ilości zdjęć, czasu mojej pracy oraz całkowitej organizacji sesji i zaczynają się od tysiąca czterystu zł – w górę.

CO WCHODZI W SKŁAD CENY SESJI?

Doświadczenie, umiejętności, profesjonalny sprzęt, moja wiedza i zaangażowanie na sesji, licencja do komercyjnego wykorzystywania fotografii, doradztwo, konsultacje wstępne, pomoc przed, w trakcie i po sesji, obróbka zdjęć, stworzenie indywidualnego planu sesji zdjęciowej – a także inne dodatkowe usługi np. – makijaż, wynajem studia fotograficznego i pewnie wiele innych ważnych elementów, które ustalamy wspólnie na początku konsultacji.  To sesja szyta na miarę pod Ciebie! A NAJFAJNIEJSZE JEST TO – że sesje biznesową – można sobie wrzucić w KOSZTA!  Więc to naprawdę najlepsza inwestycja w siebie i swój biznes!

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *